Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

80% Διατροφή + 20% Άσκηση = 100% Αποτελέσματα

Πολλές φορές έχουμε ακούσει από φίλους, παρακολουθήσει από ειδικούς  ή διαβάσει στο διαδίκτυο σχετικά για τη διατροφή μας και τη συμβολή της άσκησης στην προσπάθεια μας για έλεγχο του βάρους ή τη βελτίωση της ενέργειας & της ευεξίας μας. 
Τελικά τι ακριβώς ισχύει; 
Επειδή δεν είμαι ειδικός ή επιστήμονας μπορώ μόνο να σας πω τι συνέβη σε μένα!

Μετά από πολλά χρόνια όπου καθημερινά συνήθιζα :

  • να παραλείπω το πρωϊνό και να έχω άστατες ώρες φαγητού, 
  • να μην καταναλώνω αρκετή ποσότητα πρωτείνης 
  • να καταναλώνω πολυ ζάχαρη και πολλά λιπαρά, 
  • να επιλέγω σφολιατοειδή & γλυκά ως πρόχειρες λύσεις,
  • να μην πίνω αρκετό νερό ενώ αντιθέτως καταναλώνα αρκετά αναψυκτικά, 
  • να μην περιλαμβάνω στη διατροφή μου αρκετη ποσότητα φρούτων & λαχανικών & γενικώς να μην της δίνω ιδιαίτερη προσοχή. 
Αυτή η αμέλεια καθώς και όλες αυτές οι συνήθειες είχαν ως αποτέλεσμα μετά από μια δεκατία στα 32 μου χρόνια να ζυγίζω περισότερα από 140 κιλά, να αισθάνομαι απόλυτα εξαρτημένος από τα γλυκά, να νιώθω συνέχεια κουρασμένος & κακοδιάθετος και μην έχω την απαιτούμενη ενέργεια για να εκπληρώνω τις καθημερινές μου υποχρεώσεις και δραστηριότητες. Φυσικά ούτε λόγος για οποιαδήποτε μορφή φυσικής ή αθλητικής δραστηριότητας.

Επειδή μάλλον είναι σωστή η άποψη ότι όλα ξεκινούν από τις κατάλληλες παρέες, μια διόλου τυχαία γνωριμία με ένα ζευγάρι φίλων της αδελφής τότε με παρακίνησε να γνωρίσω τα προϊόντα & τους συμβούλους της Herbalife. Από κει ξεκίνησε όλη η νέα φιλοσοφίας ζωής μου και η αλλαγή για των συνηθειών που με οδήγησαν  

1) Να κάνω 5-6 υγιεινά γεύματα & σνακ καθημερινά ανά 3-4 ώρες
2) Να περιέχουν αρκετή ποσότητα πρωτεϊνης (10-25γρ ανά γεύμα ή σνακ)
3) Να πίνω 2 με 2,5 λίτρα νερό κάθε μέρα
4) Ν
α ενημερώνομαι σωστά ώστε να αποφεύγω τις ανθυγιεινές & πρόχειρες λύσεις διατροφής και να προτιμώ τα προϊόντα ολικής αλέσεως & τους ξηρούς καρπούς, να έχω 5 με 7 μερίδες φρούτων & λαχανικών καθημερινά, να καταναλώνω περισσότερες ανεπεξέργαστες τροφές και να αποφεύγω τα κορεσμένα λιπαρά, την περίσσια ζάχαρη, το αλκοόλ & τα αεριούχα αναψυκτικά

 Αυτά αποτελούν για εμένα προσωπικά το 80% του αποτελέσματος* που με βοήθησαν ένα χρόνο αργότερα να έχω πετύχει τους στόχους μου όσον αφορά τον έλεγχο βάρους,  την αύξηση της ενέργειας και τη βελτίωση των επιπέδων ζωντάνιας & ευεξίας και να τα διατηρώ για τα επόμενα 8-9 χρόνια, νιώθοντας στις αρχές της 4ης δεκαετίας της ζωής μου καλύτερα από ποτέ! 
Τότε πάλι κατόπιν παρακίνησης από ένα φίλο πρόσθεσα την άσκηση στη ζωή μου στα 42 μου χρόνια, αφιερώντας 30-45' για 3-4 φορές τη βδομάδα. Αυτό ήταν το 20% που υπολείπονταν για να πετύχω 100% αποτελέσμα. Αυτό με οδήγησε μετά από 1 χρόνο προσπάθειας να μπορώ να συμμετέχω και να απολαμβάνω τα αγαπημένα πλέον αθλήματα αντοχής όπως το τρίαθλο, ο μαραθώνιος και η κολύμβηση ανοιχτής θάλασσας.

Σήμερα στα 45 μου χρόνια ζυγίζοντας 96 κιλά* πλέον διατηρώ τα αποτελέσματα μου και αισθάνομαι καλύτερα από ποτε νιώθοντας νικητής της ζωής μου και προσωπικό μου συμπέρασμα είναι ότι αν έχουμε την κατάλληλη παρακίνηση και την υποστήριξη που χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουμε και αποκτήσουμε υγιεινές συνήθειες διατροφής & τρόπου ζωής μπορούμε να κατακτήσουμε τους στόχους μας και να νιώθουμε καθημερινά στο απόλυτο καλυτερο μας.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν μαζί...

ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ  | ΑΣΚΗΣΗ  | ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ  | ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ 


*Όλες οι αναφορές σχετίζονται με το πρόγραμμα Διαχείρισης Βάρους της Herbalife, το οποίο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, μια ισορροπημένη διατροφή, τακτική άσκηση, επαρκή ημερήσια πρόσληψη υγρών, συμπληρώματα διατροφής όπου είναι αναγκαίο και κατάλληλη ανάπαυση. Τα ατομικά αποτελέσματα θα διαφέρουν.

*Οι δημοσιεύσεις σε αυτή την ιστοσελίδα είναι δικές μου και δεν αντιπροσωπεύουν απαραίτητα τη θέση, τη στρατηγική και τη γνώμη της Herbalife


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου